1. pladsen til vores U13 elite piger
25. juni 2026
Efter en fantastisk sæson, kunne vores U13 piger den 21. juni kalde sig Øst 2-mestre!
Gennem 14 kampe har pigerne leveret flot fodbold, vist stærkt sammenhold og kæmpet sig igennem både op- og nedture.
Det hårde arbejde har båret frugt, og holdet slutter fortjent sæsonen på førstepladsen ⚽🏆
Nu venter en velfortjent sommerferie, inden næste spændende udfordring begynder.
Efter sommer rykker pigerne op som U14-hold og skal prøve kræfter med 11-mandsfodbold i Øst 1.
Spillere og stab vil gerne sige en stor tak til forældre, familie, venner og alle andre,
der har støttet holdet gennem hele sæsonen. Jeres opbakning betyder utrolig meget.
Der skal lyde et kæmpestort tillykke til vores seje U13 piger med et flot mesterskab!
Vi glæder os til at følge med i den kommende sæson, hvor 11-mands banerne venter på jer.
Det er vi sikre på, at I kommer til at klare med bravour!
